ELPOLLTV

Dij28032024

Back Estàs aquí:Inici Notices Llagostera celebra l’èxit de la campanya ‘Comprar al barri té premi’ de dinamització comercial de nuclis antics de Catalunya
Divendres, 01 Agost 2014 10:10

Llagostera celebra l’èxit de la campanya ‘Comprar al barri té premi’ de dinamització comercial de nuclis antics de Catalunya

Publicat per 
Valorar aquest article
(0 Vots)

Llagostera ha participat per primera vegada, juntament amb 23 municipis més de Catalunya, en una campanya conjunta per potenciar el comerç de proximitat i premiar els clients sota el lema “Comprar al barri té premi”.
Fins al 22 de juny de 2014, totes les persones que varen comprar als comerços de la Unió de Botiguers de Llagostera optaven a guanyar un premi aportat per cadascun dels barris participants.
El sorteig es va fer el passat 4 de juliol a la mitja part de la representació teatral ‘Interessos’ i es varen repartir 23 sortides a diferents poblacions catalanes. Així mateix, els altres barris participants varen premiar als seus compradors amb una excursió per Llagostera que es va dur a terme el passat dissabte 26 de juliol. La sortida constava d’una passejada pel nucli antic de Llagostera i una visita al centre d’interpretació Can Caciques on es va oferir un refrigeri. Seguidament, es va continuar cap a la Plaça Catalunya i la Via Verda. El recorregut va acabar a l’estació on es va obsequiar als visitants amb un lot de productes de Llagostera format per 3 botifarres pinyoneres, productes de Ca l’Eixerit i mongetes de l’ull ros de Can Madí.
Enguany han participat a la campanya els municipis de Besalú, Centelles, el Vendrell, Figueres, l’Arboç, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, Llagostera, Lleida, Mollerussa, Roda de Ter, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Pere de Torelló, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.