El Poll TV supera les 3.000 visites diàries, arribant a un màxim de 5544 en un sol dia, consolidant-se com a mitjà de comunicació local de referència a Llagostera.
Durant el 2014 s'han publicat un total de 1129 notícies que donen cobertura a l'actualitat sociocultural i política del municipi.
Una altra dada significativa és la posició en el rànquing de pàgines visitades (PagRank). El PageRank és l'algorisme que utilitza Google per determinar la posició d'una pàgina web a l'hora de fer una consulta mitjançant el seu motor de cerca. El PageRank té una escala de 0 a 10 sent la desena posició la més alta.
PR0: es destina a les pàgines estan pendents d'avaluació o que han estat penalitzades.
PR1: indica que la pàgina ha estat indexada i que sembla “correcta”.
PR2: la pàgina és interessant, atreu visitants i té potencial.
PR3: la pàgina és un bon recurs en el seu nínxol. Moltes pàgines informatives i de negocis de qualitat estan en aquest nivell.
PR4: la pàgina destaca de la resta en el seu nínxol. A partir d'aquí ja estem parlant de pàgines consolidades i amb notable autoritat.
PR5: a les pàgines en aquest nivell els resulta molt més fàcil sortir en el primer lloc de les cerques.
PR6, PR7 i PR8: aquestes pàgines són una autoritat indiscutible en el seu camp.
PR9 i PR10: únicament els grans entre els grans estan en aquest nivell, com Google, Youtube, Twiter...
El Poll TV té un PageRank de 4.
Des d’El Poll TV volem donar les gràcies als lectors i en especial als anunciants que fan possible la seva actualització diària.
Comentaris (3)