Activitats
El G.E.Bell-Matí organitza la 35a edició de l’Aplec de Panedes coincidint amb la commemoració dels 50 anys de l’entitat
Publicat per RedaccióA 2/4 de 10 ha tingut lloc el pregó de benvinguda a la plaça de l’ermita, la convocatòria del concurs de flors boscanes i s’ha donat pas a la missa solemne.
Durant el matí s’ha celebrat el 9é Campionat Mundial de Llançament de Rabassa i seguidament s’ha celebrat la Trobada de Pubilles de Panedes i l’elecció de la pubilla del 2015.
A les 14 hores s’ha donat inici a l’arrossada popular i abans de l’audició de sardanes a càrrec de la cobla La Principal de l’Escala, s’ha fet la recollida de rams i centres del concurs.
A les 19h s’ha donat per finalitzada la jornada amb el cant dels adéus.
Aquest diumenge s’ha celebrat a Llagostera una jornada per reivindicar l’escola pública i en català. Al parc de l’estació s’han dut a terme diverses activitats i la lectura d’un manifest.
Alumnes de l’escola Lacustària visiten el Centre d’Interpretació de la Sostenibilitat del Mas Roig II
Publicat per RedaccióEls alumnes de tercer de l’escola Lacustària varen visitar la setmana passada el Centre d’Interpretació de la Sostenibilitat de Llagostera situat al Mas Roig II. La visita, emmarcada dins dels actes commemoratius de l’any internacional de la llum fou molt educativa. El Doctor Sureda va ser l’encarregat d’atendre als alumnes.
Aprèn a ballar el Flashmob 2015 amb la coreografia que han preparat les Flashgirls.
El Flashmob es ballarà el diumenge de la Festa Major a les 21h.
Tothom que vulgui participar serà benvingut!
Els alumnes de 3er de les escoles llagosterenques participen al Rodajoc
Publicat per RedaccióEl Consell Esportiu del Gironès ha organitzat el Rodajoc, un programa impulsat per la Diputació, que recupera jocs tradicionals de diferents cultures, com a font d'intercanvi de valors i realitats. El Rodajoc també pretén impulsar l’ús dels espais urbans per a l’esbarjo dels menuts.
La diada de Sant Jordi tenyeix la Plaça Catalunya de vermell
Publicat per RedaccióLa plaça Catalunya s'ha omplert de roses on els llibres també són els grans protagonistes de la festa. Les escoles tenen parades de venda de roses i llibres, elements tradicionals d’aquest dia, gestionada pels tutors, els alumnes i pares i mares voluntaris. Els beneficis serviran per rebaixar el cost de l’estada al Camp d’Aprenentatge dels alumnes de cicle superior de l'escola Puig de les Cadiretes i per les excursions de final de curs dels alumnes de 6è de l¡escola Lacustària.
La Fundació Ramon Noguera també ha estat present a la plaça Catalunya venent roses artesanals.També han posat a la venda "L'ànima de les roses", una col·lecció de joies , produïdes juntament amb la Joieria Fortià de Girona.
Els actes de Sant Jordi continuaran a partir de les 6 de la tarda amb un espectacle infantil i el lliurament de premis dels concursos de punts de llibre, microrelats i literaris. Pots consultar la programació aquí
Per primera vegada, Llagostera ha celebrat una diada entorn del món de l’art. Aquest diumenge s’han organitzat a la Plaça de Catalunya una sèrie de tallers relacionats amb la música, la pintura i el ball entre d’altres.
Els més menuts han après tècniques força divertides i han pogut desenvolupar la seva creativitat pintant.
La Setmana Santa va començar a Llagostera el passat diumenge amb el Mercat Romà. El diumenge de rams llagosterencs i visitants varen gaudir d’un dia esplèndid amb paradetes de productes artesanals i lluites escenificades de gladiadors entre altres...
Llagostera ha celebrat aquest cap de setmana una nova edició del mercat romà. Els carrers del nucli antic s’han vestit per celebrar l’ocasió i s’han transformat en un autèntic campament ambientat en l’època romana. Els visitants hi podien trobar diverses parades de productes artesanals i fins i tot alumnes de l’escola i l’institut de Llagostera buscant finançament pels seus viatges de final de curs.
Llagostera celebra el Dia Internacional de la Dona
Publicat per RedaccióLlagostera ha celebrat durant el passat cap de setmana el dia Internacional de la Dona. En motiu de la festivitat hi havia programades varies activitats organitzades per l’associació sociocultural Dones d’Arreu.
