
Redacció
Festa per l’escola pública i en català
Aquest diumenge s’ha celebrat a Llagostera una jornada per reivindicar l’escola pública i en català. Al parc de l’estació s’han dut a terme diverses activitats i la lectura d’un manifest.
Alcaldables per Llagostera
Entrevistem als caps de llista dels diferents partits polítics que es presenten per governar Llagostera durant els propers 4 anys. L'ordre que s´ha establert per posicionar les entrevistes és alfabètic.
Núvols prims i temperatures suaus
Tindrem algun ruixat el divendres a la nit, però tant el dissabte com el diumenge seran tranquils, amb força núvols prims que enteranyinaran el cel. Podem tenir algun pluja feble el divendres, nit de dissabte. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
Alumnes de l’escola Lacustària visiten el Centre d’Interpretació de la Sostenibilitat del Mas Roig II
Els alumnes de tercer de l’escola Lacustària varen visitar la setmana passada el Centre d’Interpretació de la Sostenibilitat de Llagostera situat al Mas Roig II. La visita, emmarcada dins dels actes commemoratius de l’any internacional de la llum fou molt educativa. El Doctor Sureda va ser l’encarregat d’atendre als alumnes.
Tutorial Flashmob 2015
Aprèn a ballar el Flashmob 2015 amb la coreografia que han preparat les Flashgirls.
El Flashmob es ballarà el diumenge de la Festa Major a les 21h.
Tothom que vulgui participar serà benvingut!
Debat dels Alcaldables
El dimecres 20 de maig a les 21h Llagostera Ràdio va organitzar el debat dels alcaldables del poble. Els caps de llista de les quatre formacions aspirants a l’alcaldia varen debatre durant més de tres hores. A continuació podeu veure el debat sencer
Els alumnes de 3er de les escoles llagosterenques participen al Rodajoc
El Consell Esportiu del Gironès ha organitzat el Rodajoc, un programa impulsat per la Diputació, que recupera jocs tradicionals de diferents cultures, com a font d'intercanvi de valors i realitats. El Rodajoc també pretén impulsar l’ús dels espais urbans per a l’esbarjo dels menuts.
Llagostera té un aire de bona qualitat
Del 3 de setembre al 10 de novembre de 2014 una unitat mòbil del Servei de Vigilància i Control de la Contaminació Atmosfèrica, sol•licitada per l’ajuntament, es va instal•lar a la zona esportiva, davant de l’edifici polivalent.
Els contaminants estudiats mitjançant la unitat mòbil d’immissions equipada amb analitzadors automàtics i captadors manuals van estar el diòxid de sofre (SO2), el sulfur d’hidrogen (H2S), el diòxid de nitrogen (NO2), l’ozó (O3), el monòxid de carboni (CO), les partícules en suspensió de diàmetre inferior a 10 micres (PM10) i el benzè (C6H6).
L’informe ha conclòs que els resultats obtinguts mostren una qualitat bona de l’aire, no superant-se en cap cas els límits màxims establerts per la legislació vigent. Els nivells dels contaminants analitzats presents a l’aire de Llagostera són baixos o molt baixos.
L’informe es pot consultar aquí.
Byssense, nova perfumeria a Llagostera
Aquest cap de setmana s'ha inaugurat al poble una nova perfumeria amb productes molt especials. I és que l’establiment disposa de perfums basats en inspiracions i equivalències amb un 15% d'essència i fixador. Els perfums convencionals tenen un 11% normalment; d’aquesta manera permet que la fragància aguanti més hores gràcies al seu fixador.
A part dels perfums també tenen cosmètics com sals de bany, cremes, sabons, olis o llets fets elaborats amb productes naturals d'essència de plantes i sense fer servir cap producte d'origen animal.
Un valor afegit dels productes de Byssense és que estan fets a Catalunya amb molt bona relació qualitat preu.
Per descobrir tot el que aquesta nova perfumeria us pot oferir podeu dirigir-vos al Carrer Angel Guimerà, 7 baixos. L’horari és de dimarts a dissabte de 10h a 13.30h i de 17h a 20.30h.
Aprofiteu que s'acosta el dia de la mare per trobar el detall ideal per aquesta jornada tant especial!
“Tu tens alternativa!”
Alternativa per Llagostera ha presentat aquest divendres al vespre a David Parron com a cap de llista per la candidatura a l’alcaldia de Llagostera.
Unes 40 persones s'han citat al Centre cultural Can Roig on la presidenta de l' Associació “Dones D’Arreu”, Lluïsa Fuentes, ha obert l’acte amb una detallada presentació del cap de llista d’Alternativa.
Parron ha iniciat la presentació donant les gràcies per la feina feta a Lluís Postigo, cap de llista d’Alternativa durant molts anys i alcalde de Llagostera el 2003-2007. Seguidament ha donat pas al balanç de la feina feta aquests darrers quatre anys a l’oposició. Ha donat comptes de les tasques negatives de l’actual govern i també ha fet esment de les positives.
Sota el lema “Tu tens alternativa!”, David Parron ha explicat les línies mestres del que presentaran al programa electoral. Millorar el compromís social o fer política d'habitatge que doni resposta a les necessitats de les persones amb dificultats econòmiques, han estat algunes de les propostes.
El cap de llista d’Alternativa per Llagostera ha finalitzat l'acte promocionant la República catalana lliure, demanant el compromís amb les polítiques d'esquerra, donant les gràcies a tota la llista que conformen Alternativa per Llagostera i fent-se una foto de grup.