ELPOLLTV

Div24032023

Back Estàs aquí:Inici Esports Fútbol Redacció
Redacció

Redacció

Divendres, 24 Maig 2013 13:19

Cap de setmana de contrastos

Tindrem un ambient assolellat però relativament fresc i sense pluges. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. " style="font-size: 11px;">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. " style="font-size: 11px;">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  

Divendres, 17 Maig 2013 13:18

Festa Major de meteorologia primaveral

Sol al matí i pluges i vent a les tardes serà la tònica general durant aquest llarg cap de setmana a Llagostera. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  

El pintor Fernando Cid Rodríguez està exposant durant aquests dies les seves pintures de paisatges i retrats impressionistes al Saló Cafè del Casino Llagosterenc. 

El carrer Constància de Llagostera celebra aquest any el 20è aniversari d’engalanar el carrer. Any rere any els veïns i veïnes del carrer l’adornen per la Festa Major. 

Divendres, 10 Maig 2013 13:18

Nova tornada a la primavera

Les temperatures es normalitzaran en un cap de setmana tranquil. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  

Dimarts, 07 Maig 2013 09:32

Exposicions orals a classe de P5

Al llarg de l’escolarització d’un alumne és freqüent fer exposicions orals a classe. Els alumnes de la classe dels dofins de P5 de l’Escola Lacustaria ho estan fent per primera vegada davant dels seus companys de classe. El tema és lliure i els nens han d’explicar una cosa que els agradi molt, ja sigui un esport, un joc o un animal. 

Divendres, 03 Maig 2013 13:49

El retorn del Sol

Cap de setmana de Sol i calma després de l’episodi de pluges i que anuncia un ascens de les temperatures. Podeu enviar les vostres fotografies i suggeriments a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. " style="font-size: 11px;">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. " style="font-size: 11px;">Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  

Coincidint amb el vintè aniversari de l’empresa, Atipic Girona ha inaugurat aquest cap de setmana passat les seves noves instal·lacions a l’entrada de Platja d’Aro. Atipic Girona es dedica al disseny i a la construcció de piscines d’obra, tan privades com públiques.

Dimarts, 30 abril 2013 15:07

Festa de l’escola pública i en català

Aquest diumenge la Comissió Antiretallades de Llagostera ha celeberat la Festa per l’escola pública i en català. La festa va comptar amb l’actuació musical d’Artur Comas, un assaig del Flashmob que es farà per la Festa Major i un parlament reivindicatiu dels membres de la Comissió.

Dilluns, 29 abril 2013 19:53

Poemes del món a Llagostera

El Servei Comarcal de Català del Gironès i l’Ajuntament de Llagostera van organitzar el passat divendres 26 d’abril una nova edició de “Poemes del món”,  una activitat per fomentar el respecte per la diversitat lingüística i cultural. Durant l’acte es van poder sentir poemes, cançons, llegendes, faules o contes en quinze llengües diferents.