Aquest diumenge, Llagostera ha acollit la 15a edició de la Trobada de Cotxes Clàssics organitzada per Lacustària Clàssics, una cita ja consolidada dins els actes previs de la Festa Major del municipi.
La concentració ha reunit prop de 180 vehicles clàssics, que s’han exposat al passeig Pompeu Fabra i als carrers colindants, convertint aquesta zona del municipi en un punt de trobada per als amants del motor i els vehicles històrics. Durant el matí, centenars de persones han passejat entre els cotxes participants, de diferents èpoques i models, en una jornada marcada pel bon ambient.
Els participants també han pogut gaudir d’un esmorzar i un còctel al Bar Restaurant El Passeig.
La Trobada de Cotxes Clàssics s’ha convertit, amb el pas dels anys, en una de les activitats més esperades del calendari previ de la Festa Major de Llagostera, atraient participants i visitants d’arreu del territori.


Comentaris