ELPOLLTV

Dic10062026

Back Estàs aquí:Inici Notices Homenatge al cementiri de Girona
Dimarts, 19 Maig 2026 11:41

Homenatge al cementiri de Girona

Publicat per  M.Teresa Mur
Valorar aquest article
(2 Vots)
Com cada any, el passat diumenge 17 de maig l’Associació per a la Recuperació de la Memòria Històrica de Llagostera va celebrar un acte al cementiri de Girona, on es troben les despulles dels vuit llagosterencs afusellats per la repressió franquista, per tal de retre’ls un homenatge.

Hi van ser presents també alguns familiars de les 510 persones afusellades d’altres poblacions gironines, que també desitgen la seva recuperació, per poder-les enterrar el costat dels seus éssers estimats. Així mateix, hi van assistir altres persones interessades en el projecte de la nostra entitat.

La nostra associació continuarà lluitant, fins al final, amb el compromís i el convenciment de retornar-los la dignitat i la pau que tots es mereixen.

Agraïm l’assistència a tothom, ja que tots els suports que rebem podran contribuir a difondre i fer realitat el nostre projecte.

Teresa Mur, presidenta de l’ARMHLL

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.