ELPOLLTV

Dic22072026

Back Estàs aquí:Inici Notices SOM Llagostera es presenta amb la voluntat de sumar veus i construir una alternativa de futur
Dilluns, 22 Juny 2026 15:17

SOM Llagostera es presenta amb la voluntat de sumar veus i construir una alternativa de futur

Publicat per  Redacció
Valorar aquest article
(7 Vots)
La plaça Catalunya va acollir divendres passat la presentació pública de SOM Llagostera, una nova plataforma ciutadana que neix amb la voluntat de sumar persones, escoltar la ciutadania i contribuir a construir una alternativa de futur per al municipi.

L’acte, conduït per Jordi Clara, va reunir més de 150 persones que van desafiar les altes temperatures per conèixer de primera mà un projecte que durant els darrers mesos ha anat prenent forma i incorporant noves persones. Els impulsors de la iniciativa han valorat molt positivament la resposta de la ciutadania i consideren que l’assistència és una mostra de l’interès que desperta un projecte obert i pensat des de Llagostera i per a Llagostera.

La presentació va començar amb la intervenció d’Eduard Díaz, que va explicar l’origen i els objectius de SOM Llagostera. Segons va exposar, la plataforma neix de la constatació que moltes persones tenen idees, inquietuds i ganes d’implicar-se en la vida pública del municipi, però sovint no troben l’espai adequat per fer-ho. També va destacar la necessitat de crear noves eines que ajudin a reconnectar amb aquelles persones que s’han allunyat de la participació política i comunitària.

Durant la seva intervenció, Díaz va remarcar que SOM Llagostera és un projecte transversal format per persones de procedències i trajectòries diverses, però unides per la voluntat de treballar pel poble. En aquest sentit, va defensar que la plataforma vol posar Llagostera al centre de totes les decisions i va resumir l’esperit del projecte amb una idea clara: “Per sobre de les sigles i els partits, hi ha una cosa que ens uneix: Llagostera”.

Un dels moments més destacats de l’acte va ser la participació de Glòria Ortiz, Albert Donate, Sara Artau, Marga Planas i Cesc Nuell, que van pujar a l’escenari per explicar com s’havien incorporat al projecte i què els havia motivat a fer aquest pas. Les seves intervencions van servir per mostrar la diversitat de perfils que formen part de SOM Llagostera i la voluntat compartida de contribuir activament al futur del municipi.

Els impulsors de la plataforma van explicar que actualment el projecte està format per una trentena de persones i que el seu objectiu és continuar creixent i incorporant noves veus. Durant els propers mesos, SOM Llagostera impulsarà diferents espais de treball i participació centrats en àmbits com la cultura, l’esport, l’habitatge, l’educació o la vida comunitària, amb la voluntat d’escoltar la ciutadania, recollir propostes i construir col·lectivament el projecte.

La presentació va finalitzar amb una crida a la participació i a la implicació de totes aquelles persones que vulguin aportar idees, experiència o temps per continuar fent créixer una iniciativa que es defineix com un projecte obert, transversal i compromès amb el futur de Llagostera.

  • No s'han trobat comentaris

Deixa els teus comentaris

0
termes i condicions.