Repic de campanes pel senyor Benet Carreras Destacats
Publicat per RedaccióEl 15 de març de 1988, el senyor Benet Carreras ens ensenya com fa el repic de campanes i com capgira la campana. Tot un art, tal i com diu ell mateix.
Publicat a
Memòries
Etiquetat com
L'últim de Redacció
- La llagosterenca Ana Dramas debuta a l’SX3 amb el programa Influenx3r
- Pedra sobre Altra reivindica el patrimoni megalític de Cadiretes en record d’Esteve Fa
- Llagostera dedica un carrer i un espai de memòria a les llevadores del municipi
- Remei de Ca la Fresca, Alosa i Joan Garriga, caps de cartell del Festival Espurnes
- La llagosterenca Laura Bergillos exposa al Museu de Can Mario de Palafrugell
-
Convidat (jubilat)
PermalinkMolt bó aquest reportatge Pepe !!!!.M´ha vingut a la memoria quan allà als anys 60 i pico erem diversos escolanets els que desprès d´un bateig , pujavem a la carrera cap amunt a veure el que arribava primer per fer el que ens va ensenyar en Benet . Quan ell arrivaba a dalt , ja feia estona que les campanes a " TRILLO" estaven sonant . I desprès de la "SERENATA", a veure qui arrivaba primer a baix per recollir les propines, encara que el Mossèn Modest ja ens havia passat al davant. Moltes Gràcies pel record !!!!!.

3 M'agrada

Comentaris (2)