Agenda
El divendres 27 de novembre, a les 20 h, a la sala polivalent de la biblioteca Julià Cutiller de Llagostera, es farà la presentació de les parelles lingüístiques participants en la nova edició del Voluntariat per la llengua al municipi.
El col•legi la Salle Cassà amb la col•laboració de l’Ajuntament de Cassà de la Selva organitza el proper 27 de novembre a les 20:30 el primer Zumba Solidari, una master class destinada a recollir fons pels diversos projectes que té engegats l’ONG PROIDE, desenvolupada per La Salle.
L’activitat, que tindrà una durada d’hora i mitja, es realitzarà al Pavelló Polivalent de Cassà de la Selva amb un preu serà de tres euros per participant. Les entrades poden comprar-se a l’escola La Salle Cassà, a la Sala Galà i a la piscina coberta municipal. El mateix dia es poden obtenir al mateix pavelló per un preu de cinc euros.
Al final de l’acte tindrà lloc un Salutoc Solidari perquè els participants puguin recuperar forces.
La Unió de Botiguers de Llagostera organitza el 3er Showroom
Publicat per RedaccióLa Unió de Botiguers de Llagostera ha organitzat, pel proper diumenge 29 de novembre, el 3er Showroom Llagostera.
A partir de les 10h es duran a terme diversos tallers infantils, exhibicions de Zumba i una desfilada de moda que ja fa un temps que els botiguers estan preparant. També hi haurà una actuació musical a càrrec de Maria Luna.
La Unió de Botiguers convidarà a un aperitiu a tots els assistents que s'apropin al local polivalent a veure l'esdeveniment.
Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones
Publicat per Marc SuredaXerrada literària: "El carrer estret" de Josep Pla
Publicat per RedaccióEl proper dijous 26 de novembre, a les 20:00 h., a la sala polivalent de la Biblioteca Julià Cutiller, Anna Aguiló, directora de la Fundació Josep Pla i especialista en l’autor, oferirà una xerrada sobre la novel·la “El carrer estret” de Josep Pla.
La coral cassanenca dirigida per Anna Pérez ens presenta un espectacle on l’ambientació i el vestuari remeten directament al món de la cançó de taverna tradicional amb arranjaments musicals a càrrec de Marc Mas. Al llarg de tot aquest viatge musical es poden escoltar cançons de Blaumut, Gossos, Lax’n’Busto, Anna Roig, Burman Flash, Ja T’ho Diré, Manel, Obrint Pas, High Times i Lluís Llach. Tot el grup està acompanyat a l’escenari per Xevi Vallès (piano), David Abad (guitarra), Nuri Madí (percussió) i Mireia Vallès (direcció escènica).
L'espectacle està programat per aquest diumenge 22 de novembre a les 19 h al teatre del Casino Llagosterenc. El preu de l'entrada és de 8 €.
Font: Llagostera.cat
L'Assemblea d'Esquerres de Llagostera organitza una sortida a Cal Cases
Publicat per RedaccióL'Assemblea d'Esquerres de Llagostera organitza pel proper diumenge 22 de novembre una visita a la gent de Cal Cases, a Santa Maria d'Oló (Moianès), per conèixer de prop què són i què persegueixen els moviments en transició. Podeu conèixer Cal Cases a través d'aquest vídeo del programa Retrats que va emetre TV3. Si hi esteu interessats us podeu inscriure des d' aquí fins el pròxim dijous 20 de novembre.
L'Assemblea convoca una mobilització per donar suport a les institucions i demanar unitat
Publicat per RedaccióL'ANC organitza una mobilització ciutadana per expressar el suport públic de la societat civil al Parlament de Catalunya després de l'aprovació de la resolució dilluns passat i en previsió dels possibles atacs per part dels organismes de l'Estat espanyol.
En aquesta mobilització, on també es demanarà unitat als 72 diputats per tirar endavant el procés, l'ANC també farà públic el seu posicionament respecte a la situació política actual.
La mobilització tindrà lloc a Barcelona el diumenge dia 15 a les 12 del migdia al Passeig dels Til·lers del Parc de la Ciutadella. L'ANC fa una crida a les assembles territorials i a tota la ciutadania per fer visible el suport ciutadà al Parlament de Catalunya, escollit democràticament en les eleccions del 27 de setembre.
S'han organitzat una flota d'autobusos que sortiran del pàrquing de Fontajau a 2/4 de 10 del matí. El preu del bitllet és de 15€ i es pot adquirir per internet a www.lesvoltes.cat o a la Llibreria Les Voltes (plaça del vi 2, Girona).