Marc Sureda
Llagostera Solidària i Solar Casa Energy participen en un projecte de la UdG a Tanzània
Llagostera Solidària, amb una subvenció de l’Ajuntament, i l’empresa llagosterenca Solar Casa Energy han participat en un projecte de cooperació internacional de la UdG, a la zona rural de Tanzània.
Com a socis actius del projecte, han contribuït a crear unes escoles sostenibles i que disposin d’energia neta per a poder realitzar les seves activitats.
Trobareu més informació sobre el projecte aquí.
Cap de setmana d’Arrela't amb esmorzar i sopar
Aquest cap de setmana s’ha tancat la programació de l’Arrela't amb la tradicional demostració de batre i fer el paller a càrrec dels Segadors i segadores de Llagostera.
Els actes s’han iniciat a primera hora del matí de dissabte amb un esmorzar amenitzat pel músic i divulgador de la cultura popular Ramon Redorta i una trobada de puntaires que n’ha aplegat una vuitantena. La festa ha finalitzat al vespre amb un sopar i música al parc de l’estació amb elss grups musical Grana i Moscatell i Coi Els Montgrons, que han ofert repertori de versions de cançons tradicionals catalanes i temes de taverna.
El conseller Campuzano visita l’edifici de cohabitatge a Llagostera
Es restableix el servei d’aigua a Selva Brava i Font Bona
Ahir l’Ajuntament de Llagostera va seguir posant a disposició dels veïns afectats les dutxes del pavelló esportiu Josep Mir, l’accés gratuït a la piscina municipal de la Canyera i el repartiment d’aigua amb un camió cisterna. Avui, la companyia Rec Madral, ha anunciat amb un comunicat que aquesta nit i possiblement demà matí, caldrà tancar provisionalment l’aigua per tal d’omplir el nou dipòsit i poder restablir el subministrament a tots els seus clients.
Una nova avaria de Rec Madral obliga a l'ajuntament a repartir aigua entre els veïns de Selva Brava i Font Bona
L’avaria es va produir dissabte i aquesta mitjanit els veïns de Selva Brava han començat a recuperar el servei, però els veïns de Font Bona segueixen sense aigua a les seves aixetes. L’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs, acompanyat de la regidora Pilar Aliu i del regidor Adrià Guinó, s’han desplaçat fins a Font Bona. La Brigada Municipal també s’hi ha desplaçat per portar aigua embotellada i repartir-la entre els veïns.
El Club Base Llagostera es prepara per afrontar la nova temporada
El club de futbol llagosterenc també ha homenatjat a l’exentrenador Edu Fernàndez pels seus anys de dedicació i ha agraït la feina i suport de l’equip tècnic, jugadors, famílies i patrocinadors.
Piscines gratuïtes i refugis climàtics per combatre la calor a Llagostera
Així mateix l’ajuntament ha informat que ha habilitat com a refugis climàtics la Llar de Jubilats, de 9 a 13h i de 16 a 19h, i la Biblioteca Julià Cutiller, en horari ininterromput de 9 a 20h.
La vigència d’aquestes mesures està prevista avui dimarts 11 de juliol i es revisarà i/o ampliarà en funció de l’evolució de Pla de Protecció Civil de Catalunya (PROCICAT) que la Generalitat de Catalunya ha activat en fase d’alerta.
Un cotxe cremat provoca cues quilomètriques a la C-65
Guillem Carmona al Festival d’Estiu del Casino
Llagostera celebra la festa de Sant Cristòfol
L’alcalde Narcís Llinàs ha lliurat 4 vals de 100 euros, per gastar en un taller mecànic de Llagostera, als guanyadors del millor cotxe i camió engalanats i a la millor moto clàssica i millor cotxe clàssic. La festa ha finalitzat amb un sopar i ball organitzat pels Manaies de Llagostera que ha aplegat unes 600 persones, al parc de l’Estació.