Marc Sureda
Una quarantena de tractors a la 15a Tractorada de Llagostera
Multitudinari sopar solidari de la dona
Ensurt per el despreniment d'un tros de sostre en un habitatge del carrer Sant Pere de Llagostera
Els fets han succeït passades les 12 de la nit. Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una patrulla de la Policia Local, 3 dotacions dels Bombers i una ambulància del SEM, tot i que no hi ha hagut ferits.
Com a mesura preventiva s’ha desallotjat la trentena de veïns que en aquell moment es trobaven en l’immoble, un edifici antic de 3 plantes.
Tots ells han pogut tornar a casa seva menys els 11 veïns de l’habitatge afectat, 10 d’ells han passat la nit al Pavelló Municipal i un a casa d’un familiar.
Aquest matí els serveis tècnics municipals han fet una primera inspecció a l’habitatge afectat. Per precaució, s'ha apuntalat la zona afectada. Es preveu que les 10 persones que han passat la nit al pavelló municipal podran tornar a casa avui mateix.
15ª Tractorada a Llagostera
Presentació del Festival Espurnes
Ha mort Chari Santiago Gala
Multitudinària rua de carnaval a Llagostera
Marc Lamuà s'interessa pel projecte d'ampliació de la Casa de les Vídues
Commemoració del Dia de l'Exili i la Deportació
L’acte ha comptat amb la presència i suport de tots els grups polítics amb representació municipal, l’ANC Llagostera i la participació de l’Escola de Música de Llagostera, amb la cantant Sara López i els grups del Taller de veu i Canto perquè vull.