ELPOLLTV

Dic15012025

Back Estàs aquí:Inici Notices Júlia Toledo
Júlia Toledo

Júlia Toledo

Aquest divendres 17 de gener a les 18 h, no et perdis la inauguració del Centre d'Entrenament Roget, un espai pensat per oferir-te els millors serveis per al teu benestar i salut.

La seva missió és ajudar a les persones a assolir els seus objectius de salut i condició física a través d’un entrenament personalitzat, segur i efectiu, adaptat a les necessitats individuals de cada persona. La seva visió és convertir-se en un centre reconegut per proporcionar una experiència d’entrenament única als seus clients i ajudar-los a complir els seus objectius.

Durant l'esdeveniment, podràs conèixer de primera mà tot el que el centre ofereix.

A més, per celebrar-ho com cal, hi haurà un refrigeri per a tothom per compartir aquest moment especial.

L'horari del centre serà:
De dilluns a divendres: de 7 a 11 h i de 16 a 20 h.

No falteu a aquesta cita per descobrir les seves instal·lacions.

El Dakar ha arribat a l'etapa 8, i un dels noms que destaca és el de Pau Navarro, el pilot llagosterenc que continua demostrant la seva determinació en aquesta edició. 

Juntament amb el seu company Lisandro Herrera, Navarro ha aconseguit una victòria destacada a l'etapa 8 de la categoria Challenger, consolidant-se com un dels principals competidors de la competició.

Amb aquesta gran actuació, Pau Navarro i Lisandro Herrera han estat capaços de superar els difícils obstacles del Dakar i han arribat a la victòria de l’etapa 8, un èxit que els situa a la 4ª posició de la classificació general. 

Foto: @paunavarroferrer i bbr_motorsport 

El G.E. Bell Matí de Llagostera ha confirmat la celebració de la segona edició de la Backyard Ultra Llagostera, una prova de resistència que s'ha consolidat a la nostra comarca. Organitzada per G.E. Bell Matí, i Toni Guerrero com a director de la cursa, la prova tornarà a tenir lloc a la localitat de Llagostera el proper dissabte 6 de desembre de 2025, a les 09:00h.

La Backyard Ultra és una modalitat de cursa en què els participants han de completar un circuit de 6,7 km per la zona de Ridaura cada hora. Cada volta ha de ser completada abans de l'hora següent per poder continuar en competició. Qui no arribi a temps queda eliminat, i el guanyador serà l'últim corredor que quedi en peu, després de completar el màxim nombre de voltes possibles.

En la primera edició, celebrada el desembre de 2024, la prova va comptar amb 191 participants i una llista d'espera de més de 100 persones. El guanyador masculí va ser Raúl Romero, amb 43 voltes i 288 km, mentre que la guanyadora femenina va ser Ester Fernández, amb 18 voltes i 120 km. A més, la cursa va tenir un caràcter solidari, recaptant 997,40 € per a Oncolliga Girona.

L'organització agraeix l'ajuda de l'Ajuntament de Llagostera, els comerços locals i els més de 50 voluntaris que van fer possible la primera edició. A més, es fa una crida a la col·laboració per a la segona edició, amb la necessitat de més suport de comerços, restaurants i bars locals.

Com a anècdota, Toni Guerrero està realitzant un repte personal de 366 voltes al circuit de Ridaura, corrent 1 volta cada dia fins a acumular 2.500 km. Els interessats a acompanyar-lo poden posar-se en contacte amb ell per a les voltes entre setmana (a partir de les 16h) i els caps de setmana (a partir de les 10h).

1er trimestre dels jocs de taula familiars 2025 de Meeple Llagostera. 

Divendres 10 de gener (sessions familiars)

Divendres 24 de gener (sessions familiars)

Divendres 7 de febrer(sessions familiars)

Divendres 21 de febrer(sessions familiars)

Divendres 7 de març (sessions familiars)

Diumenge 9 de març (lliga carcassonne)

Divendres 21 de gener (sessions familiars)

En el Casino Llagosterenc de 17:30 a 19:30 h. 

La botiga Iconic Outlet de Llagostera, coneguda per oferir productes exclusius de la marca SHEIN, està en plena fase d'expansió. La botiga ha anunciat una ampliació a la part inferior de l'establiment, amb accés directe a una segona planta que promet oferir encara més varietat i opcions.

Segons han avançat, la nova planta estarà oberta aproximadament a mitjans de gener. Tot i que encara no s'ha confirmat la data exacta d'inauguració, recomanen estar atents al seu perfil oficial d'Instagram, on anunciaran el dia exacte d'obertura.

Dimarts, 07 Gener 2025 10:26

Els Reis Mags d'Orient estrenen carrosses

Aquest any, la tradicional Cavalcada de Reis a Llagostera ha incorporat noves carrosses. Els Reis d'Orient van desfilar pels carrers del municipi amb uns dissenys renovats fets per l'artista llagosterenca Alba Barceló.

Centenars de persones van sortir als carrers per veure de prop els Reis Mags, i els més petits van gaudir recollint caramels i saludant Ses Majestats.

Dimarts, 07 Gener 2025 10:17

Avui, 7 de gener, comencen les rebaixes

Avui 7 de gener s'ha donat oficialment el tret de sortida a la temporada de rebaixes. Els comerços de Llagostera ja ofereixen descomptes i promocions especials per atraure els clients després de les festes de Nadal.

Aquesta és una oportunitat perfecta per adquirir productes de qualitat a preus reduïts i donar una segona vida a la llista de desitjos que no es va completar durant les festes.

  •  Casa de les Vídues
  •  12 Gen
  •  Diumenge, 11:00 - 13:00

Recursos pràctics per treballar la diversitat i la inclusió dels infants en l’àmbit escolar, de manera que des de casa es pugui intervenir de manera indirecta en la promoció del respecte, l’autoestima i l’establiment de límits entre iguals. Es treballarà la gestió del conflicte des de la millora de l’empatia i la comunicació vetllant per la prevenció de l’assetjament escolar.

A càrrec de Sonia Méndez, advocada, criminòloga, mediadora familiar i especialitzada en intel·ligència emocional i gestió de conflictes.

Inscripcions aquí. 

Dimarts, 07 Gener 2025 10:12

Xerrada taller de dansa butoh

  •  Casa de les Vídues
  •  11 Gen
  •  Dissabte, 17:00

La dansa butoh és un art performatiu contemporani que neix del Japó a la dècada dels 60. Sorgeix de la necessitat d'entendre el cos, la dansa i l'art en direccions diferents a les que el context social, la dansa occidental i el productivisme capitalista proposava. És una recerca radical sobre la identitat on es vol exposar la bellesa de la totalitat de l'espectrede la vida.

Parlarem i discutirem sobre els principis, la història i l'actualitat de la dansa butoh, a través de la mirada particular de Grau Torres Albà. Tot seguit portarem al cos alguns dels principis elementals d'aquesta dansa a través d'un taller pràctic.

Divendres, 03 Gener 2025 09:25

Arrenca el Rally Dakar 2025

Avui s'ha donat el tret de sortida al Rally Dakar 2025, una de les competicions més exigents del món del motor, que es disputa novament a l'Aràbia Saudita. La cursa tindrà lloc del 3 al 17 de gener i comptarà amb 12 etapes, més un pròleg, sumant més de 5.000 km contrarellotge.

Entre els participants destaca Pau Navarro, un jove pilot llagosterenc de només 20 anys. Navarro competirà com a pilot de Red Bull, dins l'equip BBR Motorsport en la categoría Challenger.

Estarem atents al desenvolupament de la competició i desitgem molta sort a Pau Navarro.

Pàgina 1 de 31